Ideja za izlet (MTB): Nanos do lovske koče

Povzetek

Izhodišče: Podnanos (klik za lokacijo)

Traili: Podnanos (do razcepa pri Nanos DH), Nanos DH

Najboljši čas za obisk: pomlad, jesen

Zahtevnost: srednje zahtevno, nekoliko bolj tehničen zadnji del

Podlaga: kamnje, pesek

Jedača in pijača: EKO Koča Nanos na začetku spusta oz. Vojkova koča, če greste do vrha

>> GPX sled <<

Še zdaj se spomnim, kako z očetom en teden nisva govorila, ko me je pred dobrimi šestimi (sedmimi?) leti prvič peljal na Nanos s kolesom. Noge so me pekle že po slabih 100 višincih in najini definiciji “enostavnega spusta” sta se zelo razlikovali. Po dobrem letu je postal Nanos že skoraj tedenska destinacija, na vrh je pa s kolesom treba vsaj enkrat na leto. Tokrat sva se odločila le za vzpon do konca ceste, saj je bilo na vrhu še nekaj zaplat aprilskega snega.

Do lovske / EKO koče nas iz Podnanosa pripelje lepa cesta z zmernim vzponom, kar orientacijsko vse zelo poenostavi, na nekaj odcepov moramo biti pozorni le pri spustu. Ta se začne od koče po pohodni poti, kjer moramo paziti na pohodnike. Tukaj jih sicer ni veliko, saj večina raje izbere pot iz Razdrtega oz. se s svojimi jeklenimi konjički pripelje do koče in peš nadaljuje do vrha. Pot nekajkrat prečka cesto, nato pa pri lani obnovljenemu koritu z vodo zavije v gozd. Pozorni moramo biti še pri odcepu za zadnji del, saj je bil star trail (desno v gozd) uničen in moramo zaviti na novo pot, ki se začne levo v gozd.